Prolomen kód dokonalé hry

Kategorie >>Různé>> Prolomen kód dokonalé hry


Nocnik(poznamky pro pozdejsi nepouziti)

9.12.1995 :
zatim 715+40=755 radku;je 22.10 pokracuju ...
dnes sem rozchodil cast :obsluha esc klavesy odchod(hra de pouzit jako
demoverze)
velikost .exe souboru je 17712b(malo co??)musime Maxnout...
dodatek :vyresen castecne problem obsluha>mapa
velikost .exe = 18800b
Malem sem zapomel > >> koupil sem 32 MB EDO RAM !!!
chyby pri mackani esc > obsluha kursor mysi nekdy nezmizi

10.12.
rano 8.54:nic moc skoro sem prisel pozde na dejepis(zasral sem si kalhoty
od kola (nemam blatniky))
17:velikost zvetsena na 18880b
vyresen problem mackani tlacitka mapa
vyresen problem button2 > obsluha2 castecne
DU to ukazat Joskoj - prinutit ho nakreslit asi 3 obrazky
ostatni obrazky potrebujou silne dodelat a nakreslit dalsi
>Joska nakresli chodba_aula

21.47:
pridana pred lg-posilovnou (dorysovat)
velikost souboru 19072b /zitra padne 20000B/
32561 bytes OF CODE
2,626,101 bytes in 29 Pcx files
22.03.55 presne schluss

12.12.
19.59: start po kratkem odreagovani v OMF
19264bytes
udelat satny,kabinet u PC'S ,riditelna, !>>u auly<<!

22.46.45
19456bytes konec dne u PC(kabinet skoro hotov)

19.12.1997
:vyresena pisma,pohyb predmetu
velikost .exe: 22224byte{slu#sn|y docela ne?}
font s carkama a hackama hotof

20.12.
program urychlen pri prechazeni mezi mistnostmi(obrazek se  pri mackani
nacita jen jednou)
blbosti vytahnuty >velikost .exe:20304bytes

22.12.
velikost .exe:20688bytes
celkem 22 mistnosti

3.1.1998
konecne doma z Sumavy
celkem 24 lokaci
velikost : .exe >21024bytes
2,784,563 bytes in 43 files
odpoledne:
.exe: 21904bytes
nakresleny predmety
hotov zakl. scenar
chybi zatim asi 5 misnosti (celkem jich bude pres 30)
vecer :
veci nakresleny
.exe: 27408 bytes
doresit asi prerusenim casovace :mys jede po predm.-napis
za asi 15 minut bylo doreseno!!!!!!!!uspech,uspech,Thanks SPACE ENERGY
.exe:27456 -n|apis Mas Pullitr

4.1.1998
.exe:27936 -n|apis Mas Klic
sere me to tak ze bych rozmlatil zeleznou tycej monitor , snad najdu jednu
z mnoha chyb co sem kdy udelal>>Mammm tooo mamamamammm tooooo
>chyba >prepisuji si tAk array[0..550,0..15] na array[0..15,0..550]!blbost!
dnes koncim udelal sem dost prace
.exe :29,136 bytes

7.1.1998
vcera mi to moc neslo
podle napadu pepy sem predelal gameTpu > gameTpu2
za pouziti ne tak moc slozite struktury:
room=record
..
..
end;
rooms[1..25]of room;
ktera umozni pri prejizdeni mysi pres predmet vypsat resezec
predmetu muze byt kolik chci - pointer
ted to  du cely predelat , da to asi praci
vyhody> snadnejsi operace s hrou, rychlejsi a mensi kod hry
skoro hotovo prochazeni
test:ok
drobna chyba(spletl sem si obrazky - jina mistnost)
well done soldier
hovno
zastranej kram

podarilo se ale asi po 5 hodinach hledani nekolika malych chyb
musim , #zenou me do postele lezet (chripka)

asi 8.1.1998
podarilo se vse co sem chtel zatim udelat(Landa za to muze)
UKOLY:
grafika:
zlepsit font(neni peknej),zlepsit napisy(ostuda),dokreslit mistnosti
zkusit sehnat proc. setBank > rychlou pomoci I/O portu ;{na Internetu}
postava+pohyby postavy
ovladnout svet preruseni>pohyby ostatnich(motyl)
sound:
naucit se s DMA >- Soundblaster
nahrat zvuky
zkusit hudbu (mid,...)
program:
zkusit po inicializaci grafiky pomoci assembleru prejit do chraneneho modu
-mozna nebude za potrebi(neni zas tak velky stack,data ..)
ale jiste bude zapotrebi pri dalsi hra

hra:
udelat protected game > no copies
(na install disketu si zapsat neco+na nainstalovany program si neco zapsat)
zacit delat reklamu asi 2 mesice pred ukoncenim--->
vyvola davove silenstvi


>asi bude potreba prejit do PROTECTED MODU
program: max mnozs.v realu 127 mistnosti
a to tam zatim neni vse takze asi 40 misnosti
napsal sem kecy ..
.exe :28,416 bytes

11.1.
text vycentrovan
.exe: 29,040 bytes

2.2.
podarili se pokusy s int vectory

6.2.
.exe :29.904 bytes
.exe :29.872 bytes ;urychlen kod (neprepisuje se writePalette...)
je nutno dodelat >mapa/pohyb mysi+ukazovani to co je na kurzoru
.exe 30.112bytes
.exe 30.272bytes
musi se odstranit inc(pocetkecu)
30.672

7.2.
 bytes:
 30.768
 32.976 :cely .EXE
 33.216

29.3.
po kolizi a oprave HDD :
1681 code lines
.exe :22,192 BYTES
1699 code lines
.exe :22,768 bytes

2.4.
1759 code
.exe 23,536

6.4.
1783 code
23 712bytes
vraceni predmetu ok

7.4.
1783 lines code
24 032b
1789 l
24 064 b
!!!hotova prace se skovavanim predmetu!!!

16.4.
po pisemkach sloh vcera a dnes english >KO<
1846 l
24 352b


17.4. ! zapomel jsem : prodana 8x CD-ROM Samsung za 2000 !
David je nemocen
1879 l
24 704b
1919 l
25 136b ;prace s over OK!
s demem , vyber: 26 432b

18.4.
1937 l
26 160b ; s DEMEM:  27 424b

22.4.
predelavam vse na ver 1.05 > setreni Mem

23.4.   PENDEPON !!!
1946 l
25 248b     ;nacita se vzdy jen 1 mistnost

1970 l
25 296b ;well done soldier

1971 l
25 392b -funguje pouziti predmety

24.4.
kresleny obrazky,ASM,..

25.4.

1967 l
25 504b{the 16th nejvetsi}
pridana INVENTORY screen;zlepseny some pictures
**************************************************
2000 LINES OF CODE !!!!!
25 888 Bytes Of Exe File

27.4.

2529l
24 624b - assembler-zrychleno,zmenseno
2635l
26 288b
trochu to padalo - nedostatek mem,musi se release(hranice)
2679l
27 440b {13.nejvetsi}y






Vloženo: 28.02.2011 15:38
Přečteno:3040
Autor: David Mizera

Hlasů: 0 Hodnocení(jako ve škole): nehlasováno
 

Komentáře (1)

   -     Nový Komentář
Autor:
 xexu
Datum:
  10.04.2011 00:31:43
reagovat

muhehe huhauhahhuahauhua